lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Ingen bra början

Publicerad 2013-02-14 15:39:16 i

Vakna i morse och Jonathan gnällig å gosig. Men det gick över. Vid frukosten ville han inte äta utan gnällde hela tiden. Sen blev det bara gnälligare å gnälligare å gnälligare. Fick till slut gå med han på armen hela tiden å så ledsen han var kan jag lova. Kände på han så att jag tog temp fy feber å super snorig. Var som att trycka på en lys knapp så fort gick det. Lalla med han å till slut somna han så gott på min arm å sen sov han. Fixa till mig och allt annat så att det bara skulle vara att åka när vi ätit lunch. Jonathan vakna å var på bättre humör och mående än innan, så att jag bedömde att vi skulle åka. Var inte mycket folk på Coop så att det gick lugnt till :). Snutta panta å var nöjd, skrutten hjälpte till å tyckte det var skit roligt. Sen handla vi lite, barnen fick alla hjärtans dag present. Skrutten fick en buss och snutta en tidning. Efter att vi handlat så gick vi å strosa lite :). Gubben han får sin när han kommer hem sen. Sen bar det av hem å barnen stanna ute en liten stund. Nu sover han igen och snutta pluggar för glatta livet till i morgon. Hon är duktig nu igen på att plugga och vilja lära sig något å det är skönt det. Jag har förberett maten så att när klockan blir dags är det bara att slå på det. Blir efterrätt sen å mys för att det är ju en mysig dag i dag :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela