lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Klass rummet

Publicerad 2013-02-11 14:27:41 i

Sitter bredvid min dotter som läser ur sin bok. Hon blev super glad att jag kom och hon trodde att jag glömt för hon såg mig inte först. Känns lite pirrigt att sitta i ett klass rum igen, ha ha väcker massa minnen till liv, både roliga och väldigt väldigt många många tråkiga minnen till liv. Solen lyser ute och det ser frid fullt ut genom fönstret när man tittar ut. Än i dag ser jag att det finns klassens clowner som alltid ska låta och göra sig roliga. Pratade med fröken om Emma och hon skulle ta det med henne så att det inte håller på mer. Och det känns bra att det finns en bra kontakt med fröken mm. Hon är super bra Theres och gullig, tar sig alltid tid till att lyssna och lösa problemen. Som dyker upp, men att måste ju tala om vad som är fel för att hon kan inte spå om det finns problem eller inte. Kul att se snutta så glad över att jag kom :). Var uppe på Vc och hon som jag fick prata med som hjälpte mig i receptionen var super super gullig och allt skrev hon upp, kollade upp mm. Lovade att lämna till min läkare och så, hann inte mer än åka så ringde hon och sa att hon pratat med min läkare och det skulle skrivas ut en annan form i den ena och sen skulle den gamla tillbaka :). Oj oj oj vad fort tiden går, nästa vecka är det sport lov och jag får ha henne hemma !!!!!!!!!!!!!!!!:). Ska försöka hitta på lite roligt och tre dagar får hon ha mig ensam då jonte e hos dagmamman :). Det gick bra att lämna han och jag förklara om foten. Hon skulle ta det lugnt med han och så när det skulle kläs. Hmm undra vad man ska äta i dag, får kolla frysen och kolla med gubben om det med. Snutta verkar ha en spännande bok. Hmm låna bok med henne kan jag gör :) handla på Lindex en grej :). Nu är det matte. Ha det :) ps färga hennes hår med kan vi göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela