lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Kväll

Publicerad 2013-02-13 21:55:24 i

Japp nu är det kväll och allt e klart. Gud så skönt det känns. Men dagen den har gott sakta i dag, trögt på något vis. Vet inte hur jag ska förklara det riktigt. Men att nu är det skönt med kväll å få sova om en stund. Men att liten stund till vaken. Fick pin koden till mitt Coop kort i dag, visste inte att jag hade ett men det hade jag tydligen. Det hade gått bra hos dagmamma och det var skönt. Fick tid den 25 å lämna in bilen på lagning skönt att det ska bli gjort nu och bli klart. Apoteket hade det jag skulle ha tag på och kompresser som passa hade dom också :). Inget jobb napp i dag heller suck, men att det är bara att söka vidare å vidare å vidare. Men rätt trött på det hela är man nu och psyket tar mer å mer stryk. Suck vad göra vad göra? Inte mycket mer än sitt bästa och det räcker tyvärr inte alltid ;( snutta blir hemma i morgon med sen skolan. Sen blir det helgen hos hennes far tyvärr men men veckan som kommer så är det sport lov mitt sport lov :). Blir kul att få umgås med henne ensam :). Mån ons fre då skrutten e hos Maggan. Var hos Ragna en sväng i dag å hon blev glad över det, blev en dusch när jag kom hem och byte av kläder. Blev en extra gång medicin också. Men att det får man vänja sig vid ibland. Men att det är kul att fika med henne å umgås å osv. Barnen trivs med dom också, och det är kul. Morfar och mormor kan Jonathan säga också, å sen anna. Anna är en av dagbarnen som han träffar fredagar i lokalen :). Mamma, pappa och ia som betyder syster. Hanna försöker han säga men det e lite svårt. Den är det många ord han säger. He he he han kommer nog bli en prat kvarn han med. Gud vad syster å han kommer att tjata med varandra sen. Mysigt att se han ut vecklas och hur fort det går. Gud vad jag är seg nu å vill sova men aja baja inte sova än. 2 program kvar att se. Och gubben är vaken än :). Sen ska det bli mysigt att krypa ner i sängen och somna i hans famn å sova tryggt :). I morgon blir det att sova tills skrutten vaknar. Snutta har läst och spelat i dag. Ensam hemma en stund också och hon tyckte det var helt okej. Hon börjar vänja sig lite vid det. Hmm ibland kan man undra när bubblan ska spricka.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela