lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Kväller

Publicerad 2013-02-21 22:29:17 i

Ja nu är det kväll och barnen sovit sen ca 20:00 och allt är klart. Hade inga måsten att göra efter att dom somnat så att jag har kollat på tv, och målat naglarna :). Bara älskar det nagelacket och jag bara tycker så mycket om att kunna lägga lite tid på mig och bara få ta det lugnt på kvällen. Gubben är permiterad så att han kommer vara hemma ev till vecka 10. Borde hända lite nu då hemma :). Jag och snutta fick lite tid på egen hand förut, för Jonathan var med pappa så hon å jag var å handla och fixa. Prata och å prata om allt mellan himmel och jord. Snutta gav mig en kram och sa du är underbar du mamma. Och hon tala om att hon älskar dessa stunder då det bara är hon å jag :). Snacka om att jag var en glad och stolt mamma sen. Känner mig super glad än :). Annars så har man bara små fixat och grejat. Hmm då har sonen vaknat igen, men somnat om i min famn. Det kommer sluta med att han sover natten i vår säng. I helgen kommer Sandra hit och sover över. Kommer på lördag och åker hem på söndag. Är inte över förtjust i det men att det blir bog bra. Jag och skrutten ska till Hanna på lördag och sen funderar jag på å åka å köpa godis i Motala på godis huset vid donken. Men att man får se hur det blir. Nä nu blir det glo på tv en stund till å sen sova
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela