lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lämnat

Publicerad 2013-02-08 09:10:27 i

Japp då har jag lämnat skrutten hos Maggan och nu sitter jag vid köks bordet en stund. Det gick bra att lämna han och han satte igång att leka direkt. Min nya medicin den är jag inte nöjd med alls så att jag får ringa till läkaren nästa vecka. Fick samtal av Hanna i morse och jag ska hämta henne på jobbet 10:15 och följa med på mötet på sjukan. Sen blir det att köra tillbaka henne och raka spåret till Maggan. Funderar på att åka å handla med barnen sen i efter middag å handla till morgon dagen å lite. Kan vara skönt å fördriva tiden en stund i efter middag med tanke på att david inte e hemma före kvällen. Mm vi får se vad som händer och sker. David undra om vi ville följa med men nä det kvittar. Blir så sent och vissa saker gör att man drar sig för det också. Tyst det är här hemma nu och det känns konstigt och lite jobbigt. Älskar att ha mina barn runt mig, mycket liv å rörelse vill jag ha. Visst ibland vill man bara gömma sig och bara va i fred. Men att det går över lika fort för att man blir ju så lycklig av barnen. Hade jag fått bestämma så hade jag haft 8-10 ungar nu. Men det hade nog kanske varit så om man hade träffat david från början och jobbat. Men att vissa saker blir inte alls som man önskar å hoppas. Men att drömmen finns kvar och det är bra att kunna drömma. Ska ta och bära in ved och fixa lite innan man ska åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela