lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lång lång lång natt

Publicerad 2013-02-15 00:48:34 i

Skrutten somna nöjd å glad i min famn. Jag väntade en stund och sen gick upp med han. När jag stog och skulle släcka lampan så från ingen stans flög det spyor ur han. Jag orda Grant fick duscha i det och han höll på i evigheter. Så när han var klar så fick jag städa över våningen och sen duscha mig och skrutten. Sen blev det pyjamas för oss båda, han kräktes lite till när vi duscha. Sen hann vi inte mer än bli torra och mysiga så kräktes han ner mig igen, skura å fixa å duscha. Sen blev det fixa till sig igen. Gäsp. Satte mig i soffan med han å han somna, hink med mig i fall att. Men att han sov riktigt gott, gick upp med han å la han i sin säng, gick å stängde fönstret och då kräktes han ner sängen å allt. Så att det var bara att ör att skura sängen, skura golv å fixa. Duscha skrutten igen å dona. Sen dess har jag suttit med han i knät i soffan, med hink och skydd över mattan. Han sover, vaknar å kräks, somnar å vaknar å kräks. Och så håller det på hela tiden. Har fått i han vatten nu efter dom två sista gångerna. Men att en lång natt på soffan. Jag får sitta med han i famnen för att han sätter sig bara upp när han behöver prata med hinken. Är lite rädd för att somna i fall jag missar att han sätter sig upp för det e Inge kul alls att bada i det och i natt med tanke på att det förmodligen inte finns något varm vatten då. Tycker så synd om han min lilla skrutt unge, tankarna far fram å till baka å man undrar vad det kan bero på som gör att han mår så här dåligt. Men att man får hoppas på att han mår bra i morgon, i alla fall bättre än nu. Fy vad tunga ögonen är nu, nä dags att blunda lite försiktigt. Blir att sitta å sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela