lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lördag

Publicerad 2013-02-02 15:16:40 i

Oj oj oj känns som om det skulle vara en hel evighet sen man skrev här nu. Men det är det ju inte men det känns så. I går var det en annorlunda dag, skrutten blev hemma. Han tvär slockna vid bordet och han var varm. Så att det var bara att bära in han å ringa Maggan. Han hade feber å och han sov bra länge sen. Igår åkte även snutta till ****. Så att det är tomt å tråkigt som bara den :(. Handlade lite och var hos Hanna en svänga. Sen var det kväll när man kom hem. Idag ringde klockan, fy vad det kändes jobbigt när klockan ringde och jag ville i te kliva upp men att man var tvungen. Jonathan var bra seg att få upp ur sängen men att det gick bra till slut. Åkte till Ikea efter frukosten och handla. Hanna skulle handla bokhylla och hon hade tur att den fanns kvar :). Jag köpte en ny Matstol till skrutten så att nu sitter han som en prins i igen :). Maten och disken har man fått undan och nu är man bra seg och bara vill dova igentligen. Men att man får glatt hålla sig vaken en stund till i alla fall. Melodifestivalen är i dag och det ska bli spännande att titta på och se vilka som e med mm. Blir vell att man bloggar lite under det, gubben han grejar och det hörs också, för att han svär och gormar så man kan tro hela världen håller på att gå under. Men att det gör den ju inte. Hmm ytligare mer bevis på att vi är en bjudna för att det e tvunget. Så fort vi hade åkt så åkte spriten fram på bordet. Men innan vi åkte vidare för att fira så gick det inte att bjuda. Mm snyggt att bete sig när man e vuxen. Men sen kan jag ju å andra Sidan tycka att det inte passar att supa på ett barnkalas. Men det e jag det, och jag hade ju inte druckit utan david för jag får alltid köra :) eller ta hand om barnen vilket jag mer än gärna har. Blev bjudna på 30 års kalas och det ska bli kul, det ser man fram i mot. Men att frågan är vad man ska ge??? Funderar på att köpa en whisky och svetsa in. Hmm mm man får fundera lite på vad man ska hitta på. Måste kolla vilken helg mm det blir. Men att det fixar sig, är ju ett litet tag kvar tills det är :). Hanna ska också dit så att hon åker med oss och det ska bli kul. Nä fy vad jag e trött och sugen på att sova zzzzzzzz en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela