lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lugnt en stund!

Publicerad 2013-02-07 16:09:40 i

Lugnt en stund trodde jag, snutta kom hem å är på skit humör. Bara sur å gnäller å pipplar. Jag fattar inte hur man ska orka med henne. Fan man blir bra galen mellan varven. Har god lust att skicka henne till sin pappa i helgen. Orkar inte höra henne och jag orkar inte se henne när hon håller på. Fattar inte varför heller, hon har ingen som helst anledning att be te sig illa mot mig och dom andra. Fick åka till Motala och hämta ut skruttens medicin för att här i Skänninge har dom den inte suck och kommer inte få på länge efter som det är rästat. Jag köpte dom två sista ögon medicinerna i Motala så att sen vet jag inte vart man ska åka om det skulle behövas igen. Men att det löser sig då, jag hämta ut min nya också så att nu e de gjort :). Något jobb blev det inte i dag heller :( men att det hade jag inte räknat med heller suck. Blir pannkakor till mat i dag så att jag ska ta och åka å handla lite sen när skrutten vaknat. Gäsp vad jag är seg nu men att det kan be ro på att det fattas mat i magen. Gubben skulle bli sen i dag för att han skulle förbi cheapy på vägen hem. Vårat golv vi köpte har bågnat så att han ska kolla om det ska bytas ut eller om det blir så och blir bra när man lägger det sen. Nu hoppas jag verkligen att vi ska slippa lämna tillbaka det å att det rätar ut sig. För det vägde bly att bära in och det tog en jävla plats i bilen också. Skulle vara skönt att kunna lägga det så att det blir klart någon gång. Fy vad mörkt det börjar bli :( Inge skoj alls ju och kallt men det beror nog på att det blåser halv storm och är snöigt mellan varven. Jonte sover än och snutta hon pluggar, jag har varit å handlat. Pappa kom en sväng :) så att jag åkte då. Man får passa på när tillfälle ges :). Känns som om detta är en dag som man bara påbörjar massa saker men inte avslutar. Så att nått får jag ta tag i sen.

Kommentarer

Postat av: Marika

Publicerad 2013-02-07 16:53:24

Har ni nyss köpt golvet. Har för mig att sånt golv ska ligga i rätt temperatur ganska länge för att det ska funka utan att bångna.

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-02-07 18:57:09

Sv; Nej då.. öm men ingen större fara.. Tack för omtanken! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela