lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Nästan natt

Publicerad 2013-02-10 23:26:15 i

Skulle sovit men saker tog tid, tog en dusch och fick då en idé att jag skulle fixa naglarna lite, amatör som är så blev det ju inte sjukt bra, men kul att bara pula lite ibland för sin egna skull. Jag ska nog ta och dunka skallen på kudden straxt men att en stund till vaken blir det. Gubben ligger i mitt knä och sover men att det blir å väcka han straxt för att han ska duscha och fixa. I morgon är det en ny vecka en ny vardag att kämpa sig igenom. Hatar veckorna nu mera för att dom bara på minner mig om hur jävla värdelöst det är att vara utan jobb och jag känner mig jävligt värdelös kan jag lova. I morgon blir det att lämna Jonathan till dagmamman, upp till Vc och hoppas på att dom hjälper till utan att vara eller bli otrevliga mot mig. Tyvärr är dom lite sånna där uppe men jag får blunda för det. Sen blir det till snuttas skola och vara med henne tills det e dags att hämta skrutten :). Gäsp nä nu blir det verkligen verkligen god natt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela