lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Nepp

Publicerad 2013-02-05 08:37:51 i

Nepp ingen extra stund att sova inte. Jonathan vakna så fort syrran gick ut genom dörren. Åååååååå vad jag hade velat sova en stund till, men så är det att ha barn gäsp, david är å jobbar skönt! Om man får säga så, men han kan promenera mig på nerverna så jag blir helt jävla tokig på han. Han kan verkligen göra så jag får fri spel på han. Så ja det e skönt att han jobbar och är borta en stund. Bra segt nu känner jag, Jonathan håller på och kör i 110 fullt ös bara. Så att det e inte en lugn stund här inte. Synd att det regnar å är tråkigt annars hade man kunnat gått ut å lekt en stund. Ska vell ta och äta lite frukost å klä på sig sen. I fall Ragna ringer å vill fika å till Apoteket en sväng. Kanske fixa till ena byrån å se hur det blir. Mm får se lite hur det blir. Blöj byte och frulle står först på listan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela