lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Snart klart :)

Publicerad 2013-02-02 17:28:38 i

Ja snart är det klart med tapeterna :) som skulle vara på 3 av väggarna. För i morgon ska vi åka och köpa den tapet som ska ska vara på sista väggen. Golv ska vi köpa också å lägga, är så förväntansfull kan jag lova. I morgon ska jag även hem till lilla Hanna å hjälpa henne med att plocka ihop hennes nya bokhylla som hon köpte i dag. Just nu så målar sonen och jag sitter och hjälper till. Men han vill måla ensam vilket e skoj. Har sparat hans första som jag ska rama in, har nämligen gjort lika dant med snuttas som hon måla första gången :). Blir att hänga upp i nya vardagsrummet sen när det är klart. Det kommer bli så så så snyggt kan jag lova. Kikade runt på nya mattor, gardiner, lampor mm när vi var på Ikea. Ögonshoppa är rätt bra innan man bestämmer sig för vad man vill ha. Ska bli så skönt att ha ett stort tv rum som man kan röra sig i. Nä nu lutar det åt att fixa kvällsmat och sen mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela