lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Suck

Publicerad 2013-02-03 23:21:08 i

Känns så hopplöst inland, bråkar om skit saker som nu ikväll VED vad fan är det att bråka om? Vi har tyvärr börjat bråka om skit saker. Och det börja tyvärr nu när jag har börjat må mer å mer dåligt. I vått och tort, i nöd och lust, tills döden skiljer oss åt. Fina ord som inte alltid stämmer och som inte alltid stämmer. I vårt fall är det nog tvärt om, jag mår skit och det blir bråk. Finns ingen förståelse eller sympati för detta. Bråk om att jag inget jobb har, men att jag kan inte ta vilket som. Och hur kan han då bråka med mig?? Ja en väldigt bra fråga som jag ställt mig hundra ggr nu men inget svar och jag kommer nog inte få något heller suck. Men gnälla görs det. Jag mår sjukt dåligt just nu psykiskt mer å mer börjar det tyvärr bli.
1) jag har så sjukt dåligt samvete för att david får jobba å slita och jag inte bidrar med något.
2) jag har min son hos dagmamma trots att jag går hemma.
3) går hemma hela dagarna, samma sak dag ut och dag in. Ser lika dant ut hela tiden.
4) söker jobb på jobb på jobb på jobb på jobb men det händer inget. Inte ens ett tack får man.
5) renoverar vilket e tvunget, mat, kläder ska handlas vilket e tvunget men jag bidrar inte med något för att få det. Det e david som jobbar å sliter för att ge mat på bordet, så att räkningar kan betalas, mm mm. Men inte jag jag bara går hemma suck.
Har börjat tycka det e jobbigt att umgås med folk, jag har inget att säga och jag är obekväm. Hatar att handla för det är alltid massa folk. Vågar inte lita på någon och alla bara pratar skit hela tiden. Umgås med två st och det räcker, jag har min bästa vän Hanna men sen räcker det. Vet inte hur detta ska sluta men det märks med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela