lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Tack

Publicerad 2013-02-12 21:57:11 i

Ett stort tack till min dotter som tog denna mysiga bild och som över huvud taget kom på att göra det. Ett stort tack till dom fina kommentarerna :). Blev lite fundersam över kommentarerna och sen när jag gick ut för att kolla upp det blev jag varm. Tänk vad söt hon är min snutta. Snutta blir hemma i morgon också, för hon har bara piggnat till lite. Dagen känns bra och den har gått fort. Blir att få sova en stund längre i morgon bitti. Sen blir det att ta det lugnt, dricka kaffe med Ragna och sen hem. Hem å mysas med snutta. Vem vet vad morgon dagen ger. Får även se vad man orkar å känner för att göra. Hmm kan bara sätta ett ord för den släkten kall och av visande. Knepig och man funderar på hur dom tänker. Suck suck suck säger jag bara. Nu ska man duscha och sen sova! God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela