lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Trött nu

Publicerad 2013-02-28 23:11:17 i

Fy nu är man trött, å sliten. Jonathan gnällig som bara den, anar onåd om att han kommer bli sjuk :( ordentligt. Hoppas att det inte är så utan går över fort. Blev en tur till Linköping och åt på Max och det blev Ikea :). Så nu hänger det gardiner i alla mina fönster i finrummet :). Helt nöjd som bara den nu. Så att i morgon blir det att sy klart dukarna, lägga på dom, sätta upp prydnads saker. Torka golven och lägga på mattan, fixa växter och hoppas på att sofforna kommer in i rummet också :). Blåser som bara den ute och kallt. Jonathan ligger i vår säng, han vägra somna i sin och hostar som bara den. Tanken har slagit mig att han ska vara hemma i morgon. Men att jag väntar å kollar av i morgon bitti hur han verkar må då. Snutta var Lessen när hon la sig, hon har försökt få tag på hennes ja just det men han har inte svarat. Hon vill vara hemma denna helg för att gå på tjej kväll och över natta. Men det verkar inte bli så för han behagar fan aldrig svara när hon ringer. Men jag ska ringa han i morgon å hoppas på att han svarar annars så suck. Nä nu ska jag fixa till mig och sova.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela