lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Trött nu

Publicerad 2013-02-18 12:24:00 i

Fy nu är man bra trött å sliten efter några timmars lek med sin son. Suck märks å känns att kroppen inte är hundra i balans å pigg. Ska försöka ta det lilla lugna nu fram tills det är dags att hämta snutta kl 17 i Tranås. Idag får jag och min son klara oss skälva medan david jobbar. Han är på jobbet och mår bra :) vore skönt om han slapp detta elände som vi haft. Prata med snutta i dag, hon känner sig bra nu och så. Hon blev sjuk i lördas kväll hos sin far så att vi tre har haft det nu. Tyvärr var jag helt veck i lördas så att något vidare stöd när hon ringde å hade kräkts var jag inte. Som tur var så prata david med henne å fick henne å lugna ner sig å skratta å glömma det en stund. Får hoppas på att man får vila lite innan det e dags å åka hämta henne. Men jag tror inte det för vi sov ganska länge på morgonen nu. Ringde å prata med Ragna, pappa ligger sjuk nu också. Hade blivit dålig i morse han, fy lider med dom. Vill inte byta med dom, för det var inget roligt alls kan jag lova. Skumt har aldrig aldrig aldrig varit så här sjuk av maginflensa förut, skumt mycket skumt. Men att nu är man bättre i alla fall å skönt e det. Ska nog ta och beställa sista twilight i dag också, fick mail om det. Mm får se hur det blir.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela