lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Trötta

Publicerad 2013-02-08 14:50:01 i

Jonathan sover gott efter en lång dag med Maggan :) och alla barnen :). Ögat börjar se bättre ut så att med tur slipper jag ge medicinen till han :). Skönt när det hjälper att bara tvätta med ljummet vatten :). Jag ska passa på och vila med han, för att jag är riktigt trött nu och ont i skallen. Har fått ta medicin extra. Skulle ringt till dom i dag men att jag glömde det totalt. Mötet gick bara bra och alla var nöjda :) som bara den. Anita får komma hem på måndag och det känns bra :). Jag ska hämta Hanna i Motala sen vid sex ca för hon skulle ta bussen in till mor igen efter jobbet. Men bussarna går inte så bra hem från Motala så jag ska hämta. Jag skulle ha passat på och handlat till helgen men det blir inte så utan jag får ta det i morgon. Funderar på att åka upp dom på vårdcentralen på måndag å prata med dom i stället. Det är så svårt via luren att beskriva vad man menar. Utan då tar jag med mig allt å kan visa mm så det blir rätt. David har åkt nu så att det märks när han suck kommer hem. Suck det kan ta tid :( God natt en stund nu :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela