lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Underbart

Publicerad 2013-02-24 13:45:18 i

Barnen varit ute och jag med. Helt underbart väder ute ju, solen lyser och det är riktigt skönt :). Men det som känns lite mindre skönt är att magen känns konstig, inte ont inte illa mående utan konstig. Öm tom känsla bara att hoppas på att det inte är något. Jag är lite udda jag, så jag har städat toan som bara den, för det känns bättre att spy i en toa som luktar fräscht än en som inte är det. Tycker det känns bättre att hänga över toa sitsen också om den är städad. Men det är jag det och som sagt lite udda e jag. Annars är det bara bra med allt. Barnen sitter och spelar där uppe medans jag då passar på att lata mig lite på sängen :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela