lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Aaaaaaa

Publicerad 2013-01-27 12:40:28 i

Inte sovit nått och så tapetserar vi, och det går inte att jobba med han, man blir galen. Han är en sån perfektionist att man bara vill skrika rätt ut. Det ska vara på hans sätt och ingen annans. Så att det har slutat med att han står där inne ensam nu för jag dränker han i tapetklistret annars kan jag lova grrr. Och sen är vi inte överens om soffa, så att jag har beslutat att jag släpper allt och han får göra allt själv, tapetsera lägga golv sätta lister mublera och fixa. För inget duger åt han som jag tycker eller nått. Fan orka bråka säger jag bara nä det orkar inte jag i alla fall kan jag lova. Barnen äter lunch och jag dricker kaffe. Känner att jag är för trött, för grinig, för irriterad för att orka äta eller ha mat lust. Nä fy fan det är en kämpig dag som man bara vill lida igenom och sen sova. Men att denna dag ska vell sega som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela