lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Allt nästan klart

Publicerad 2013-01-15 22:12:48 i Allmänt,

Sitter nu och tittar på tv, hann med det mesta lite kvar, men det kan vänta till i morgon. Sonen Lessen med feber och fått salva i ögonen vilket han hatar kan jag lova. Men oj oj oj vad fin han börjar bli i ögonen igen min gull unge :) Så det är nog mirakel medel vi fick denna gång. Suck pengar pengar pengar dom försvinner innan man änns fått dom kan jag lova. Trött man blir det, fan jag vill så gärna så gärna ha ett jobb att gå till och ha ett socialt liv, något att göra, känna att man gör nytta, och att det blir extra att leva för. Jag hoppas att man snart får ett, för jag kan lova att psyket inte e på topp direkt och man bara grubblar å grubblar på allt. Men att jag hoppas det löser sig med tiden typ nu he he he nä vars men snart. Min tanke går till skott dramat i Arboga och en tanke sänder jag till dom stackare som var med i olyckan på bron. Skrutten är i härdig kan jag lova, han somnar inte och bara Lessen. Nä nu säger jag god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela