lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Allt sent

Publicerad 2013-01-15 16:56:07 i Allmänt,

Känner att klockan bara springer sin väg, jag hinner inte med. Allt blir efter och allt blir bara kaos kan jag lova grr. Skulle behöva dra till baka kl ett par timmar i alla fall för att känna att jag hinner med och inte behöver ha panik inombords. Maten är igång nu i alla fall men att den blir sen och disken kommer bli sen, dusch sent mm mm. Aaaaa säger jag bara just nu kan jag lova er. Men något som är positivt i alla fall i allt kaos är att min blogg är klar, ska bara fixa en sista grej så är det klart och skit snygg är den också kan jag lova :). Ska bli kul att dela ut adressen sen till alla och se vad dom tycker om det. Nepp fortsätta nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela