lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Brr och morgon

Publicerad 2013-01-23 07:11:52 i

Då är det morgon har varit det sen sex ca, eller hela natten i stort sett för min del med min son. Han sover nu men väldigt oroligt så att jag manar min dotter hela tiden att smyga och inte låta för mycket. För jag vill inte att han väcks och vaknar nu. Nä han får gärna sova en stund till så att jag kan krypa ner och sova en stund till när snutta har åkt till skolan. Helt slut känner jag mig kan jag lova, skulle kunna sitta upp å sova just nu gäsp. Pannan brinner å det är bra, hinner kanske bli lite varmt innan jag lägger mig. Gubben är hemma i dag och i morgon, dom tyckte att det var för kallt att jobba ute med lekparken så att han blir hemma. Idag blir det att plocka lite å fixa med saker, sen ska vi till Motala å köpa tapeter när snutta kommit hem igen. Men innan vi åker till Motala så ska vi äta smörgåstårtan som jag gjorde nästan klar igår, och han ska öppna sina presenter från barnen. Jag ska ta mig in till byn och köpa lite olika Mellis och gröt mm för att se vad vår son vill ha. Mm trött trött trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela