lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Fredag

Publicerad 2013-01-11 06:58:03 i Allmänt,

Gud vad skönt att det äntligen är fredag, och att det är helg. Är så trött så trött men att jag får passa på och vila när Jonathan är hos dagmamman. Även om man inte sover så blir man utvilad av att bara ligga å läsa en liten stund. Ska ta och läsa i en bok som jag på började för hur länge sen som Hellst att läsa, men som inte blivit av att läsa ut. Jonathan ska ju vara till halv två så att jag borde hinna läsa en del. Men jag kommer nog somna en stund. Har inte kommit på vad jag ska ge Hanna ännu, men jag får ta och grunna lite på det till i efter middag. Blåser och är kallt i dag med, å snöar gör det också så vi är vell på väg att få vinter igen nu. Kul för då kan man åka i pulka backen igen. Brr vad segt det är att få upp värmen i huset när det blåser och är minus ute, men att man får kämpa på med att elda och sen hålla det igång. I dag blir det som sagt att slappa lite och greja lite. Sen när gubbe och dotter kommit hem så blir det att åka och handla lite till mys mat och mys stund :). Se även vad för skoj man hittar till Hanna. Idag kommer nog min son att vara super trött när han blir hämtad, för att idag är dom i lokalen och då är alla dagmammor där och med alla sina ungar. Så det brukar bli fullt ös på ungarna och dom busar friskt med varandra. Fick veta att det ena som jag väntar svar på kommer ta 5 dagar att få besked om :( suck. Men att man får allt vänta och se glad ut. Aaaaa om allt kunde gå så fort man vill, men nej då det ska ta evigheter hela tiden grr. Nepp göra sig klar för att åka sen.
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela