lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Gäsp

Publicerad 2013-01-08 07:11:17 i Allmänt,

Ja gäsp gäsp kan jag lova. Varit vaken sen sex och inte många timmar till sömn. Idag började vardagen, eller igår men inte riktigt för oss. Utan i dag för mig och barnen, snutta börjar skolan i dag igen och då innebär det tidigt upp och se glad ut. Skrutten börjar i morgon men att han fick gå upp tidigt ändå kan jag lova. Han somna tolv natten till i dag och med det somna jag vid två. Så 4 timmar blev det att sova för min del. Så i dag fick det bli tidigt för han så att han kan somna tidigt i kväll. Man blir ju helt slut av hans tider. Regnar gör det som bara den nu med på morgonen så att det e inte så roligt väder. Får hoppas det blir bättre sen så man kan gå ut och gå å få luft i sig. Nä nu ska jag fixa så hon kommer med taxin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela