lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

God morgon och god natt ev.

Publicerad 2013-01-15 07:26:48 i Allmänt,

Då sitter man å väntar på att skol bussen ska komma så man kan lägga sig igen om inte skrutten vaknar innan. Tyst och konstigt är det, för det är bara hon och jag vakna medan dom andra sover gott. Hade också velat sova gott nu, känner mig hur trött som hellst kan jag lova. Varför vet jag inte riktigt men att det är vell en sån dag bara. Fy jag har lite ont i magen över att behöva tvinga han med medicine i ögonen. Fattar inte att det inte kan finnas något annat till dom små. Snö snö snö har vi fått igen, kul men synd att man inte kan använda pulka backen då Jonathan är sjuk :(. Han älskade att åka i den, men nu blir det att ligga hemma eller bara vara inne för han min gull unge. Brr tände i pannan det första jag gjorde men att den hade inte velat ta sig. Så att jag har grrr fått tända om den nu så att jag hoppas att den har tagit sig som den ska. För det vore skönt med lite värme när man kryper ner igen. Nä ska ta och få iväg ungen nu som väcker halva huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela