lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

God morgon och kallt

Publicerad 2013-01-10 07:04:37 i Allmänt,

God morgon eller det skulle ha varit vid sex det. Brr blåser än som bara den. Och i natt har det blåst halv storm tror jag för jag har vaknat flera ggr av att det blåst för att det är mycket som dunkat mm. Ibland lät det som om någon var utanför dörren, så att man var lite skakig när man gick och kolla. Så jag är rätt trött nu, skrutten sover än och jag hoppas han gör det en stund till så jag kan krypa ner och sova en stund till. För att ögonen går i kors känns det som. Brr vad kallt det kan bli av blåst men såg nu att det visst är minus grader ute också. Så att gubben hade tänt i pannan i morse innan han åkte. Idag är skrutten ledig från dagmamman så att det är slapp, mys, lek dag här hemma. Och snutta ska ha med sig Emma hem å gubben blir sen hem för att han ska köpa något till Moa. Så att det händer lite i alla fall. Jag ska dammsuga med min nya vän för det var hur trevligt som helst igår att göra det, blev så fint på golven och den var så tyst och det blåste inte ut massa damm från den. Japp en super super bra vän man skaffat sig. Alltid kul med nytt också, skrutten han gilla den också men att kollade på den och greja bra länge innan han testa den. Men sen dammsuga han så det bara yrde om det. Man får hoppas på besked i dag så man vet något. Ska ringa lite och maila lite.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela