lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

God morgon

Publicerad 2013-01-29 07:11:57 i

Ja då är man vaken, tänt i pannan, satt på kaffet och väckt snutta. Fixat hennes frukost och nu sitter jag i soffan å kladdar här i :). Ska krypa ner hos hos Jonathan när hon åkt om han inte hunnit vakna till dess. Herre Gud säger jag bara, min "kusin" alltså min kusins lille bror som hennes mor har med en annan. Ja han i alla fall hade råkat ut för en liten olycka, och det fick jag veta av barba eller han sa det till min man som tala om för mig. Så jag drog iväg ett mess till hans mor och skrev att jag hoppades att han skulle få komma hem om han inte redan gjort det och att det inte var något allvarligt. Och sen bröt det loss, undra vem det var som sagt något men jag svara inte på det först. Sen kom det ett till att jag inte svarat. Så jag skrev det men jag tyckte inte det hade någon betydelse. Men det tyckte hon efter som folk prata om sånt dom inte visste. Ha ha ha ha ja ja å det ska komma från japp. Sen blev det väldigt stelt och börja fråga om jag fått jobb mm. Vad fan hade det med saken att göra? Fattar inte alls det, så att man ska verkligen inte säga något till någon när man hör något inte ens när någon gjort Sig illa så det blev akuten. Jävla intriger och tjafs om små saker. Va trodde hon/ dom? Att ingen skulle prata om det? Att lilla Skänninge inte skulle prata runt det? För det borde dom ha lärt sig att folk pratar och att det går runt. Ha ha ha ja herre Gud, men att nu blir det att verkligen inte bry sig heller. Fy fan som sagt för folk, inte konstigt man är enstöring och inte knappt pratar med någon. Kaffet e verkligen gott nu och ögonen dom går i kors, men jag får snart vila om jag har en jävla tur vill säga :) vilket jag inte brukar ha :( Gäsp gäsp gäsp, segt. Funderar på att ta en tur till pappa å Ragna å fika med skrutten, men att vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela