lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Halva Apoteket

Publicerad 2013-01-14 12:04:50 i Allmänt,

Japp då har vi halva Apoteket med oss hem. Fick medicin till han och dom tog en odling på kletet som han har. Denna gång fick vi en salva som som vi ska trycka in i ögat 3ggr om dagen och sen skulle det bli bra. Fick 2st tuber och efter dom ska det vara bra sen. Dom tog inte på sig ett dugg och dom mena på att det skulle vara mitt fel mm mm. Att dom inte velat ta i mot oss det var inte orsaken till detta dom hade ingen skuld i nått som vanligt. Utan skulden var min, min på grund av att jag inte fått i dropparna som jag skulle. Hmm jo visst det var svårt och det var jobbigt att tvinga upp hans små ögon med våld och höra han skrika så det gjorde ont och vrider sig i hysteri. Och det var inte alltid det kom i allt men jag var noga med att ge han och se till att det kom i så mycket som möjligt. Men lätt är det inte. Jo då enligt Vc är det det, bara att slita upp ögat och ge, visa vem som bestämmer och ta i mer för att få upp ögat , hmm min kommentar var att om det är så lätt så kan ju ni ge han 3 ggr om dagen om jag kommer hit med han. Men det ville dom inte, utan det var inte deras jobb. Nä ni gör ju inte erat jobb som ni ska och ni tar inte erat ansvar heller. Hellst ska man ju vara död för att ni ska göra något. Men jag ska göra mitt bästa och det gör jag alltid. Jag har inte varit snäll på Vc i dag och jävla vass i truten med har jag varit. Kan lova att dom fått höra en hel del i dag om vad jag tycker mm mm. Fan använda över våld, hmm tydligen ok när det gäller mediciner och Hellst över våld också. Fan vilken mamma eller pappa klarar att göra det mot sitt barn? Man gör ju sitt bästa, vilket jag tror alla gör. Och sen börja dom tjata om att man ska ge dom kärlek och en belöning som dom kan se fram i mot efter varge gång. Att man inte ska köpa dyra saker och ge dom. Fan då explodera jag rätt fint, sa att vad andra gör det får stå för dom, och vad du har erfarenhet av det får stå för dig. Men kom inte och på stå något om min familj för att du har inte en jävla aning om hur vi fostrar våra barn, eller ger dom och inte. Mina barn får hur mycket kärlek som Hellst och dom har det dom behöver. Så öppna inte truten och på stå något du inte vet ett jävla dugg om. Utbrott som fan hade jag och jävla elak var jag nog med men att kom inte och hacka om något som rör vår uppfostran mm. Och framför allt på stå inte att jag inte duger som mamma för då jävlar kan jag lova. Är så trött på vården att jag kan spy på det till Max, och framför allt en Vc i denna håla. Det är nog mer skvaller än jobb här. För att deras jobb det gör dom inte. Och när man ringer så är dom bara nonchalanta och inte tar än på allvar. Fan man känner väll sina egna barn och vet när något är fel. Ååå kan känna hur jag kokar ännu, grrr i dag är inte läge att vara spydig eller försöka mucka för da bitch hugger som fan i dag. Och smeknamnet da bitch har jag inte fått utan anledning kan jag lova. Nä nu ska jag äta lunch med min son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela