lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Irriterad morgon

Publicerad 2013-01-25 07:24:56 i

Så sjukt irriterad att jag nog skulle kunna explodera. Igår funkade fan inget allt strula mm. Och sen är jag ganska besviken på denna app, för det är väldigt ofta det strular när man gör ett inlägg med bild eller bilder. Har hänt 3ggr nu att jag fått av installera appen och installera den igen. Och det tar väldigt lång tid när man ska lägga upp det. Höll på hela dagen och kvällen igår med att göra ett inlägg men det gick inte, det bara stog att det inte gick. Men nu i morse gick det men då blev det fel, för det var igår det inlägget skulle in. Ja ja teknik ska vell inte vara så bra även fast det låter så hela tiden. Sen har man inte fått sova igen utan Jonathan har varit vaken till och från igen. Och det duger inte med pappa så han kan inte hjälpa till, och det har sin orsaker också. Men en sak är kul och det är att det är fredag så att i morgon kan jag sova tills skrutten vaknar och det kan vara skönt med tanke på att man inte får sova om nätterna. Mmm vad gott kaffet smakar just nu, men satan så irriterad jag känner mig grrr. Kan tro att min dotter inte har andra kläder, har samma byxor hela tiden och samma 2 tröjor hela tiden. Har en hel garderob full med kläder men man ser inget annat på henne. Får vell slänga dom andra kläderna så att hon har det hon alltid har. Och så gnäller hon på att det är kallt, nä hä, det är vinter och klä dig då inte som om det vore sommar ute, nä lägga sig och dra täcket över skallen och kliva upp i morgon det e vad jag borde göra. I dag ska gubben till sin syster och kolla på ett par saker och hämta nått. Jag och skrutten ska fixa lite hemma och så. Ikväll kommer det potatis också :) så ikväll blir det att dricka kaffe och prata lite. Mmm vad gott med potatis igen jag riktigt längtar kan jag lova. Och jag kan lova att mina ögon går i kors och jag skulle somna om jag blunda lite. Snutta håller på och klär sig hon ska gå ut och vänta på bussen som kommer om ett litet straxt. Jag ska testa att lägga mig när hon gått ut. Men att med min otur så vaknar nog skrutten och vill upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela