lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Jag och sonen

Publicerad 2013-01-25 23:06:07 i

Då är det bara jag och sonen å dumburken, dom andra sover gott och det är på ett sätt rätt skönt. Då får man tänka lite och fundera, rensa skallen på skit. Och david var inte på bästa humör direkt heller, vad som var fel ja säg det. Man vet aldrig nu för tiden med han vad som e fel och inte. Och man orkar inte ta reda på det hela tiden, för nu sista tiden har det varit något hela tiden som gjort att han varit sur mm. Jonathan fick en ratt i dag av mig från ÖB. Dom hade stor rea på saker i allmänhet. Så att det blev en ratt med ljud, ljus, ratt, blinkers, gas , broms och en ruta med en väg och hus som rör sig när han kör. Han älskar den till Max han leker med den hela tiden sen jag kom hem med den. Och det är super kul det, och han sitter med den nu. Han är nog på väg att somna låter det som och det ser ut som det. Suck jag är så allmänt trött och uttråkad på att inte ha jobb att inte kunna hitta ett. Hur j**** svårt ska det vara? Att inte få sova som man ska det gör ju inte humöret bättre direkt, idag har jag varit en häxa kan jag lova, grinig, irriterad, sur, och bara allmänt tyst sammanbiten. Hade kunnat bitit av Barba skallen när han stog och var dryg i min dörr öppning, tror vell att han blivit något bara för att han har en bil för 22000kr som det är lån på. Som han inte ens står på för att han har skulder. Varför inte bett någon ställa sig på ett lån så att han hade blivit skuldfri i stället. Det hade varit fan så mycket bättre för hans skull. Men att det är vad man tycker är viktigast i livet. Nä nu har sonen somnat så
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela