lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Kväll

Publicerad 2013-01-26 20:43:23 i

Kvällen kommen och det har det varit ett bra tag. Mat i magen, disken borta, barnen duschat, jag duschat, tvättmaskinen igång, barnen kollar film och halv sover. Jag ligger och slappar å har satt igång klockradion jag fick av Hanna i dag :) hon kommer få det super fint när hon är färdig med allt :). Gubben sitter och pratar skit i hem luren. Märks att alla är trötta nu. Som sagt blev en tur till Mjölby och en till ÖB :) känner mig nöjd och nu har jag fixat det som jag vill ha det på dom ställena. Jävla frän klocka jag fick, man kan se tiden i taket he he he. Gäsp vad halv segt det är nu och man känner sig bedövad i skallen nu när det tystnat en stund. I morgon blir det att fixa matlåda, fixa kläder till måndag, fixa väskorna, och små plock. Sen blir det fika med min bästa vän Hanna. Blir att jag åker till henne och pratar lite skit ;). Hmm skrutten han är uppe och busar loss nu när hans far sitter i luren å snackar skit med någon. Undra vem det kan vara?? Samtalet verkar lite skumt som sagt. Mm jag får fråga sen vem det var, nä nu ska jag kladda på naglarna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela