lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Kväll

Publicerad 2013-01-12 21:54:49 i Allmänt,

Skönt, att kvällen kom så man fick slänga upp fötterna. Mina barn sover, Jonathan ligger i mitt knä och sover, jag sitter och kollar på sista filmen om sagan om ringen. Älskar filmerna som bara den, och det är skönt att det finns något vettigt att titta på när man fått kväll. Barnen sovit en stund nu och Jonathan behövde verkligen det kan jag lova. Hans ögon är paj, ringde 1177 förut men jag ska ringa i morgon igen. Hoppas dom hjälper han i morgon med hans ögon. För det är inte hållbart detta. Kalasen var bra, Hanna blev glad att vi kom. Tyvärr blev det en snabb fika för Jonathan orka ej mer. Gäsp då är det nyheter och jag har burit upp skrutten. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela