lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Kvällen lugn

Publicerad 2013-01-23 20:43:48 i

Kvällen är kommen nu och det är lugnt trots att Jonathan ej vill sova än. Hostan blir alltid värst på kvällen för han, önskar att jag kunde ta bort den åt han. Gubben min är nöjd med sin dag och jag känner mig rätt nöjd också. Såg att det fanns skridskor på biltema, funderar på att köpa ett par och åka med barnen i helgen. Tror snutta skulle bli glad över det och jag vet att jag skulle tycka det var roligt :). Kanske ta med lite fika och filt å sitta ute å mysa. Men att vi får se hur det blir, inte säkert man får tag på några ens. Just nu retas Jonathan med pappa med att ställa sig mitt framför tv-in så att han inget ser he he he. Retas det måste dom få göra ibland he he he. Gäsp vad trött jag börjar bli men att jag ska se mitt program som börjar 22:00
Sen blir det sängen. Hmm undra om man ska få sova nått i natt???? Ja det får vi se vilket det blir.
God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela