lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lite lek

Publicerad 2013-01-22 14:03:10 i Allmänt,

Blev en promenad i kylan in till byn å handla det man behöver till att göra smörgåstårtan och lite till god efterrätt också. Tog en rätt fin bild i morse då jag var ut och tog fram vagnen. Satt och titta lite i inrednings tidningar, sen tog jag lite där i från, lite där, lite där och fick fram exakt hur vårt sovrum ska bli när det e dags att fixa till det. Jag tror det kommer bli sjukt snyggt. Och lite vågat att testa det men att jag tror på det :). Solen lyser och det är riktigt mysigt ute kan jag lova. Det var riktigt skönt att gå ut och röra på sig, tråkigt bara att det är så tung trafik ute på vägen och att bilarna tror det är Autobahn dom åker på. För annars skulle det vara trevligt att gå utan att behöva vara orolig för att bli på körd eller nått. Men som sagt promenaden gjorde mig gott och det behövdes frisk luft i lungorna. Fast att jag blev tvungen att ta medicin när vi kom hem, som vanligt glömmer jag den hemma suck. Jonathan ser lite sliten ut nu men att sova är farligt. Nä nu ska jag slå in paket till gubben.
Ha det gott nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela