lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lördag

Publicerad 2013-01-12 10:16:38 i Allmänt,

Då är det lördag och helgen snart slut suck. Idag blir det att åka på 2olika kalas. Så att det blir lite farande, men det ska bli roligt. Igår fick jag veta att jag kommer få leva på medicin resten av mitt liv och det tack vare att jag rökte i så många år. Men att det får man ta och göra det bästa av det hela. Skruttens öga det är inte bra alls kan jag lova, så att jag får ringa Vc på måndag och dom titta på det för det funkar inte längre nu suck. Snart dags att börja tänka på vad man ska ha på sig mm mm på kalasen och börja få undan lite å fixa. Hmm blir nog en rolig dag med en gubbe som bara gnäller suck
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela