lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Maten

Publicerad 2013-01-10 15:25:51 i Allmänt,

Då sitter man och väntar på att maten ska bli klar, blir lätt mat så att det går ganska fort. Snutta och Emma har kommit hem från skolan nu och Jonathan är lycklig :) Han älskar att få vara med henne. Jag och skrutten har haft vår mys dag och vi har slappat å lekt. Dammsuga och torka av golven gjorde vi, han älskar vår nya dammsugare lika mycket som jag. Så att dammsuga är inga bekymmer. Blir en lugn kväll, Emma åker vid sex hem och efter det så blir det att duscha ungar och fixa inför morgon dagen. I morgon ska Jonathan till Maggan igen så att jag får göra massa viktiga saker då som e måste. I morgon får jag besked om det ena av tre saker så att jag har inga nyheter att komma med alls. Blåsigt och kallt hela dagen har det varit så Ute var vi bara en snabb sväng brr. Nä nu ska jag ta tag i maten och äta.
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela