lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Morgon

Publicerad 2013-01-14 07:40:49 i Allmänt,

Då är det vardags morgon igen, tidigt blev det igen att kliva upp. Jonathan vakna med ett ryck och bara skrek. Ögonen var igenklistrade av allt kladd. Så att det blev att duscha han för att få upp dom. Tur att jag vakna till när jag hörde Davids bil åka, och då kände på elementet och det var kallt. Gick upp å elda och sen la mig igen. Men som sagt det var tur det för jag blev ju tvungen att duscha han när han vakna. Nu sitter han i mitt knä och myser med mig, lugnat sig en del i alla fall. Nu är det bara att vänta på att Vc ska ringa och det hoppas jag verkligen att dom gör. För annars vet i fan vad jag gör, får åka till akuten å sätta mig med han tills dom hjälper han å tittar på hans ögon. Ringde Maggan i morse med om det hela så att hon vet att han inte kommer. Men jag skulle höra av mig när jag visste mer och dom tittat på han. Suck straxt att koka vatten igen å torka. För det är kletigt igen. Och nu blev han Lessen när syrran gick till bussen. Jag hoppas att dom ringer tidigt så att jag får komma tidigt med han. Nä ska fixa lite nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela