lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Mys stund

Publicerad 2013-01-09 14:33:10 i Allmänt,

Japp då har man en mysig stund med Jonathan. Han blev så så så glad när jag kom och hämta han hos Maggan. Men allt hade gått bra i alla fall och han hade ätit som han skulle mm mm. När vi kom hem så blev det en flaska välling å så somna han gott. Han ligger bredvid mig nu och sover gott, håller ett stadigt grepp i min tröja. Jag har saknat han så så mycket att jag inte vill släppa han med blicken. Men jag tror alla föräldrar tycker det e mysigt att vila ihop med sina barn. Ligger och lyssnar på regnet som smattrar utanför, för regnar det gör det allt. Blir paj i dag till mat och sallad, blev hur sugen som Hellst på det så att det får det bli. Jaqueline kommer inte hem direkt efter skolan för hon skulle med Emma hem så att vid sex ska jag hämta henne :). Nepp blunda en stund ska jag nu
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela