lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Mys

Publicerad 2013-01-12 12:57:01 i Allmänt,

Mys en stund med min son, hans ögon är inte roliga och så är han trött min gull unge. Passa på att ta tillvara då dom vill mysas för det är ju så mysigt tycker jag i alla fall. Passa på för att sen kommer det inte bli mys på en stund. Ligger och tänker på allt som man vill och så. Även fast man är vuxen så har man mycket drömmar och mycket man skulle vilja. Men som man känner kan vara försent. Det är sånna stunder som man tänker på att man skulle levt annorlunda som ung och inte gjort allt man gjorde. Önskar att man valt en annan väg och ett annat sätt. Men att gjort är gjort man kan inte göra det ogjort men man kan önska. Oj oj oj vad mycket jag skulle göra annorlunda och även göra ogjort om jag fick den möjligheten. Hmm ett stort leende fick jag nu på mina läppar och man blir fylld med ro. Jonathan sa mamma och somna så sött. Helt underbart att ha denna underbara lilla människa i sitt liv. Nått bra har man lyckats med i alla fall, fått två underbara barn med viljor av stål. Tyvärr måste jag resa på mig och fixa det sista nu innan det bär av till
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela