lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Natt

Publicerad 2013-01-14 23:21:47 i Allmänt,

Japp då ligger man i sängen och ska sova en stund. Jonathan och snutta har sovit sen åtta så att man har haft kväll en stund. Medicinen den är inte rolig för han, han blir galen bara han ser tuben. Men att han måste ta den för sin egen skull. Men dem verkar göra nytta i alla fall för att jag har gett tre ggr som dom sa och det var inte alls lika kletigt i kväll som dom andra kvällarna har varit. Men att vi får se hur det ser ut i morgon bitti när han vaknar. Gubben är ledig i morgon för det ska snöa i natt och i morgon å då kunde dom inte göra det dom skulle så då blev det ledigt. Så i morgon blir det lyx dag med att ha han hemma. Skrutten får sällskap i morgon bitti i sängen även fast jag går upp. Kvällen har gått fort ändå och man har lugnat sig lite efter dagen. Men att det tar nog tid innan jag har lugnat mig helt och hållet. Och så länge skrutten är hysterisk varge gång han ska ta medicinen så kommer jag bli på mind om denna dag. Ska försöka släppa det hela men inte lätt. Snutta hade haft det bra i dag och simningen gick bara bra med klassen. Och hon hade haft roligt som bara den :). Gäsp vad mina ögon vill slå igen så att det ska dom nog få göra :).
Sov gott
Ps. Tog en härlig bild i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela