lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Natt snart

Publicerad 2013-01-19 22:44:49 i Allmänt,

Då är klockan snart natt för min del i alla fall. Känner mig sliten nu och det ska bli skönt att få blunda och sova. Få vila kroppen och vila skallen från allt liv och prat. Jonathan är väldigt uppspelt i kväll och kommer inte riktigt riktigt till ro att vila och somna. Men han ligger i alla fall nu i soffan, sitter med sin tiger och låter söt. Muffisarna blev inte så bra, får testa mindre smet och ett annat recept som inte är så tjock smet. Men att man lär sig med tiden tror jag :). Dagen och kvällen har varit bra i alla fall och som jag skrev tidigare så har dagen och kvällen gått sjukt fort och man undrar lite vart tiden tog vägen. Nu sover vår son så jag säger
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela