lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Potatis

Publicerad 2013-01-22 16:50:04 i

I denna familj äter vi hur mycket potatis som Hellst, och vi älskar det. Men i dag blir det ingen potatis till maten :( för all potatis har fryst sönder för oss. All potatis i plast byttan simmade i vatten när jag tog fram den. Och all potatis ute på altan simmade i säcken. Min älskade potatis aaaaaaaaaaaaaa jag blir tokig kan jag lova. Jag verkligen skrek nnnnnnnnneeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjj när jag såg eländet. Suck det får bli pasta blä. Men att det är sånt som händer, nepp fixa maten nu då.

Kommentarer

Postat av: gudmor

Publicerad 2013-01-22 21:07:36

Fin blogg..fick din potatis en sim tur..heheheh Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela