lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Seg

Publicerad 2013-01-17 15:37:34 i Allmänt,

Mm fy vad seg man blev av att sova en stund, var inte bra alls för mig blunda. Barnen är uppe på deras rum å dansar till music. Man hör hur Jonathan skrattar så att han kiknar. Han älskar music och att dansa ha ha ha han är för söt min lilla gosse. Snutta hon sjunger med och hon har sång röst som bara den. Bara synd att hon inte vågar stå på scenen inför publik och sjunga. För hon har grym röst min snutta :) David blir sen hem i dag för han skulle handla lite till finrummet så vi kan fortsätta fixa med det. SEG!!!!!!!!!!!!!!!! som bara den är jag kommer nog inte vakna mer i dag suck :(. Funderar å funderar å funderar å funderar å funderar på vad man ska ha till mat, och problemet är också att man inte är sugen på något heller ingen mat lust alls och inte sugen på mat heller. Hmm bara inte jag med börjar bli sjuk nu suck, för jag älskar mat annars och älskar att laga mat. Hmm mm får be gubben och barnen om hjälp med middag i dag. Nä nu ska jag göra nytta en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela