lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Segt

Publicerad 2013-01-25 22:11:24 i

Jag som trodde att denna dag skulle bli rörig. Men morgon dagen blir viss rörig den med. Idag blev det bara hogsta för gubben. Men i morgon blir det att besikta min bil sen ska han hjälpa Barba att flytta bokhylla/tv hylla och sen in till Linköping och hämta ett bord till Barba. Fattar inte varför inte Barba och hans mor kan bära ner skiten och sen david hjälper till att bära upp när han kommit hem till lyan. Men nä det ska vara ett jävla farande över allt och fixas. Jag följer med till Hanna och sen får vi se vad det blir. Hmm vår son sover inte än så att det blir sent i natt suck. Men man är van vid att inte få sova. Trött och grinig ännu som fan är jag kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela