lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Segt

Publicerad 2013-01-20 19:06:43 i Allmänt,

Ja nu är det segt kan jag lova, helgen slut och det känns tråkigt som bara den :(. Önskar helgerna kunde vara längre men tyvärr inte. Helgen gått fort och man har myst plus att man har gjort lite nytta. Barnen börjar bli sjuka och snutta börjar bli det ordentligt, förkyld, ont i kroppen, och hon har ont i halsen å skallen med så att jag har gett henne panodil så att det ska släppa. Jag har gjort allt jag ska och duschat har jag gjort. Bara att slappa en stund och sen sängen när Jonathan somnat. Gubben är ute och fixar med bilar, så att han blir nog ute en stund till. Ska hänga tvätten jag har tvättat så att den inte surnar för mig. Nä hjälpa barnen in i duschen nu

Kommentarer

Postat av: ☆ Tessie

Publicerad 2013-01-20 19:14:33

Sv; den har varit riktigt mysig! :) Men dock mycket tankar som snurrar idag. Hur har din helg vart?

Svar: Hej!Jo tack den har varit bra men att den gick fort som vanligt och tråkig för att min dotter ej var hemma. Annars var den toppen
Monia (jacobsson) Karlsson

Postat av: ☆ Tessie

Publicerad 2013-01-21 14:05:58

Sv; jag förstår!.. Vad hittade du på?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela