lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Sjukt!!!

Publicerad 2013-01-16 12:09:19 i Allmänt,

Jonathan sjuk, ännu mer. Feber, och genom förkyld. Plus ögonen också då,vaken gråter sover vaken gråter sover osv. Går med han på armen hela tiden känns det som, och när han somnat så får jag sitta med han, annars vaknar han direkt kan jag lova. Önskar jag kunde trolla han frisk direkt så allt vore bra. Men jag kan inte det :( tyvärr, men man får göra det bästa av det hela så att det blir så bra som möjligt under tiden han är sjuk nu. Han fick Alvedon för en stund sen, och nu hitta han mammas nya räser så att humöret det gick upp lite, för en stund i alla fall. Nu ska jag ta hand om han igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela