lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

torsdag

Publicerad 2013-01-17 12:59:52 i Allmänt,

Grrrr det är något fel på denna jävla dator kan jag lova, för när jag skriver fel och ska sudda så suddar den fan mej allt som man skrivit så det gäller att inte kladda fel. Jonathan han sover nu och har gjort det en stund nu och kommer nog göra det en stund till. Jag ska också ta och vila med han snart för att han besluta sig för att vakna kl 05.30 och kliva upp med pappa, mindre nöjd kan jag lova att jag var i alla fall. Men att det har blivit lite gjort och det har blivit en hel del gjort denna vecka mer än man trodde, jonathan han börjar bli frisk eller det börjar gå åt det hållet i alla fall, och det känns bra måste jag säga. Men det blir nog en hel vecka till hemma med han i alla fall. Snön den håller på att falla bort igen det smälter och droppar från taket men på något sett är det mysigt i alla fall för solen den tittar fram och det är fint det :) I morgon ska snutta iväg med tåget till han igen och det är som vanligt lika tråkigt och det kommer vara lika tomt som det alltid är när hon är borta från mig. Hmm undra om bloggen blir färdig i dag? Hoppas det för att den är riktigt riktigt snygg kan jag lova och det är så spännande kan jag lova :) Hmm denna eviga fundering på mat, vad man ska ta och äta? Har ingen aning än men att jag kommer vell på något tror jag i alla fall. Nepp nu ska det slöas till lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela