lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Tystnad

Publicerad 2013-01-28 09:57:39 i Allmänt,

.y vad tyst det är nu när sonen är hos dagmamman och snutta i skolan, jonathan han var hur uppspelt som hellst över att få komma iväg och leka igen. Nyttigt för han att komma tillbaka. Får hoppas att det får vara så nu så att han inte blir sjuk igen, han är lite krasslig nu men inte så att han inte kan gå till maggan och vara där. Hmm mm mina barn är inte helt PERFEKTA!!!!!!!!   Tack gode gud för det för att det skulle inte vara kul om dom vore som robotar måste jag säga. Min dotter lägger sig 19.30 vilket jag tycker är helt okej med tanke på att hon är snart 11år sen har vi sonen som det är lite si och så med han kan somna sent och visst det tar på än men att det är inte hela världen om han inte sover. Jag och david vi kan gnälla om det ibland men att jonathan han stör ingen så att det är kattastrof och med tanke på hur glad han blir när pappa kommer in och är med oss så tro fan att han inte vill sova på kvällen förrens han sitter och somnar på egen hand. Han har varit hemma med i 2 veckor så att det finns nog gott om över skotts energi också, han har vaknat om nätterna nu ett tag men det beror på att han har hostat och är förkyld. Men annars så måste jag ge mina änglar gold stars , dom kan bråka ibland och ryka ihop men vem har inte haft dela meningar med sina syskon? Vem har inte bråkat med sina sysskon när man var liten och än i dag?? Men det är en JÄVLA TUR ATT VISSA UNGAR ÄR PERFEKTA!!!!
Dagen i dag för min del blir att söka jobb som vanligt och sen blir det att fixa lite små saker som sagt. Men konstigt känns det allt när man inte har barn hemma.Får äta min lunch ensam i dag :(
Host host host köpte medel för att göra ugnen ren och fin och jag har inte vågat andvända det när barnen varit hemma för att det stog om frät skador på huden mm mm Mr Muscel är det , och fy för fan när jag spruta nu fick hosta satan och det var jobbigt att kunna andas. Skulle behövt köpa skyddsmask och haft på.Ser inte fram imot att torka ur det när det har gjort sin verkan host host host. Gubben han jobbar idag för fullt och när han kommer hem så ska det sättas upp mer tapeter så att det blir klart någon gång. Maten kommer inte ta någon längre tid i dag för det e förberett så att det bara är att laga till det hela och det e klart på ca 30min.Nä nu ska man ta och göra lite nytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela