lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Vaken natt

Publicerad 2013-01-23 01:44:53 i

Ser ut att bli en väldigt lång vaken natt detta. Jonathan vakna för ca 1 timma sen och hostar å hostar å hostar p hostar. La han i våran säng men då hostar han och sen gråter, hostar och gråter. Gick upp gav han Alvedon och nässprey. La han i sängen igen men han hosta, grät, hosta, grät, hosta å grät. Så jag vanka runt med han men han ville inte vara med i alla fall. Nu ca 1 timma och 30 min senare så sitter vi i soffan och han hostar, sover, hostar och somnar hostar å somnar och ålar sig som jag vet inte vad. Gäsp sitta å sova är ingen hitt alls, framför allt inte i vår obekväma soffa. Och jag å sova sittande det funkar som sagt inte. Har testat att ge han välling men det bara vägrar han, jag har fått i han lite saft i alla fall. Bättre än inget alls kan jag tycka i alla fall. Hoppas på några timmars sömn snart. Snutta ville till skolan så att då ska jag upp tidigt med henne. Hoppas att ni som sover nu sover riktigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela