lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Vaken

Publicerad 2013-01-26 22:00:29 i

Ja vaken är vår son ännu, hans syster hon sover gott nu och jag kan lova att det skulle jag lätt med kunna göra. Men att så länge sonen håller igång så får man vackert vara vaken och se glad ut. Gubben prata nyss klart, det var Anders han hade pratat med och han hade tagit en öl för mycket också. Ja då kan det bli lite hur som med samtalen och dom kan bli röriga. Fick mess av Hanna nu, stackarn är på väg hem från sin mor nu igen. Hon har inte en ledig stund som hon inte är där. Och nu blir det mer med tanke på saker som blivit värre. Fan önskar jag kunde göra något men som sagt jag får stötta och finnas vid hennes sida. Hon är min bästa vän som jag alltid kommer hjälpa, stötta, trösta, skratta med, dela jobbiga stunder med. Japp gör allt för henne kan jag lova. Hmm undra när vår son tänkt sova? Ja det kan nog bli hur sent som Hellst.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela