lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Zzz

Publicerad 2013-01-21 16:45:09 i Allmänt,

Är det inte typiskt att barnen ska somna lagom till maten? Inte långt kvar så ska man börja med maten å gubben kommer hem. Ja då ska sonen somna, så att det blir bara en liten liten stund för han att sova för att mat ska han äta. Han har minskat massor med vällingen nu, han vill inte ha välling mer än knappt på natten å morgonen ev på kvällen då han ska sova. Antingen har han minskat för att han inte vill ha, annars så är det för att han har ont i halsen. Hmm frågan är vilket av det det är??? Men att han pillar i sig rätt bra med mat och han äter glass som bara den. Isglass är han precis tokig i :). Skönt att det är städat igen, det behövdes kan jag lova. Fattar inte hur dammigt det kan bli på bara några dagar? Helt galet i alla fall är det. I morgon blir det in till Mjölby och handla hem grejer till smörgåstårtan som jag ska gör. Min älskade man, älskade far till mina barn fyller på onsdag och det ska vi fira lite med god mat och presenter till han :). Jag Hanna å ev barnen åker in och köper till han om hon kunde det. Ska bli kul att fira han med nära och kära. Är bara svårt att veta vad man ska handla till han hmm han har ju allt känns det som, men att barnen får välja :). TUSEN TUSEN OCH ÅTER TUSEN TACK JESSICA FÖR DEN FINA BLOGGEN DU GJORDE!!!!!!!!!!! DU TRÄFFADE VERKLIGEN RÄTT. Ögonen dom vill inte vara vakna länge till utan dom vill sova. Jag får lägga mig tidigt om Jonathan nu vill det, men att han borde vara trött.
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela